2023. április 15., szombat

Utolsó edzőnap (2023. április 13.)

A reggeli elkészüléses rutin után megérkeztünk utóljára a közösségi ház színháztermébe, ahol a dobos felkészítések folytak. Bemelegítés után egyből játszottuk is a tegnap tanultakat, ami elsőre teljesen kiesett nekem, és csak a harmadik körre jött vissza. De legalább visszajött! A fődarabot és a 25 másodperces bemutatkozásunkat játszottuk körbe körbe, és a pihenők között a Tokara gyakorolta a fellépő darabjait. Nagyon jó nézni, ahogy játszanak, tele energiával, erővel és maguk a darabok is izgalmasak. 
Dobolás után Arték elvittek minket egy közös ebédre, egy 50 éve működő családi étterembe, ami nagyon retró hangulatú volt. Én rament ettem gyozával, és ittam mellé egy "kürímü szódát", ami egy zöld színű szörp egy gombóc fagyival. Mindent nagyon gyorsan kihoztak! És minden finom is volt, meg nagy adag. Közösbe rendeltünk lóhús sashimit is, ami helyi specialitás, így meg kellett kóstolnunk. Viszont ennek még elég fagyos íze volt, nem engedett ki teljesen a fagyasztásból. 
Ebéd után elsétáltunk páran megnézni a 750 éves cseresznyefát nappal, aztán visszatértünk a hotelbe. Vacsorára kiugrottam egy rizsgombócért, és meglepi desszertet is kaptam mellé, mivel az egyik kanadai dobostárs hozott a szobámba epres tejszínhabos szendvicset, meg egy kis kanadai ajándékot. Elmondhatom, hogy mostmár Yellowknife-ban is van japándobos ismerősöm. 

Nincsenek megjegyzések: